2010年5月24日星期一

4 years ..

2AM
4 年来
我第一次为华语头痛
zz
真的头痛
或者是头晕
超不舒服的
我真的很想睡
可是我还没有动moral tim

还有作呕的感觉= =
害喜害喜lol

你说:
你看!
最后一秒啦
搞到现在这个样子
我很痛苦的回答你说:
我睡很饱了啦
差不多星期六都补回了
你又说:
这个就是整个礼拜累积下来的啦

FINE~

我的额头已经
不懂怎样被我捏到红红的一条线
希望它能在几个小时后消掉
不让去学校就丑了>.<
也许我的头发能帮我遮一遮。。


我又在思考许多人生大道理了~

悄悄的我走了,正如我悄悄的来
我挥一挥衣袖,不带走一片云彩

真好听=)


我已经很顶不顺了

所以我说
读完庖丁解牛允许你去用电脑一下

wow
神回来了

生龙活虎~

头痛好很多咯!

可是我知道
再次回到书堆前

我又是那种死虫样
(lol今天看到死小强)


你懂吗?
最近佛真的很累
他说
学生不断地抱住他的脚
他想动也不能动
这也没办法啦
考试嘛~
他刚告诉我
叫我顺便祝福你
因为你是把他抱得最紧的一个
现在他一直要我和你讲
考试成功
别再抱他脚
男女授受不亲
他说他很尴尬!

lol
我的公主线我的~
har?
她是谁?
不要懂啦~
知道的话
公主的形象就会被破坏了

wakakax
玩笑~


You are so special for me..

When is see yr blog i'm really sad i was thinking wat i have done??
Then I rushing to top up my fone and call you by the way i going to i dun care wat around me if car bang me I also dun mind coz on tat time I just thinking about you...
Came back i call you you pick up i tell you everythings but sorry to you tat i talk to a bit loud sorry hope you can forgive me can you?? Your trust is so important for me i promise you anythings happen i'll tell you and wun keep it okay? Coz you are really important for loo, loo wan let you be the world most happiness person can you let her do it for you?? This not coz wan make you happy only say it is loo really wan do it for you...

转载
chg a bit xD
3.09AM

没有评论: